Ke zvýšení rentability komerčních stránek slouží jejich SEO – optimalizace. Zdarma by jí měla předcházet analýza, která odhalí nejen technické chyby webu, ale též závady v textech a odkazech. Způsobují totiž malou návštěvnost a nedostatek objednávek. Revizí vytvořený seznam poruch je současně jediný způsob, jak sestavit plán úprav; proto jej seriózní experti dělají bezplatně a účtují si až konkrétní SEO práce. Prozkoumejte typické slabiny webů a e-shopů, které se opakují ve stovkách analýz a připravují české podnikatele o značnou část internetových zisků. Pokud některou z nich objevíte na vašich stránkách, vyžádejte si:
Audit před SEO – optimalizací zdarma. Ve skutečnosti má cenu zlata
V pomyslné hitparádě typických překážek se pravidelně umisťuje špatná indexace. To znamená, že na webu není dobře nastavené povolení po roboty, aby ho směly procházet a zobrazovat lidem ve vyhledávačích. Aktivovat indexaci stránek trvá asi minutu, nicméně efekt této opravy je obrovský. Nedohledatelný web s nulovou konverzí se jako mávnutím kouzelného proutku stává viditelným.
Podobně katastrofické následky má ještě další stálice mezi webovými chybami. Její jméno je responzivita. Podle statistických údajů surfuje v síti pomocí mobilů zhruba polovina uživatelů. Pokud naše firemní www nefungují responzivně a nedají se tudíž prohlížet na displejích smartphonů, tak si u nás přesně tato polovina lidí nic neobjedná.
Posledním evergreenem SEO auditů bývají stránky zahlcené fotkami a videi. Příslušnou optimalizaci, respektive komprimaci dat, sice nedostaneme zdarma, zato se nám stonásobně vrátí. Přestaneme totiž jen kvůli “šnečímu” načítání webu přicházet o všechny kupce se slabším připojením na net.
Tradiční úprava za milion aneb obsahová SEO – optimalizace
Webový audit nás zdarma informuje také o způsobilosti textů. Během revize se zjišťují takzvaná klíčová slova, pod nimiž lidé naši nabídku obvykle hledají a následně se ověřuje jejich výskyt na stránkách. Pokud je vyhledávací roboty v obsahu nevidí, považují naši platformu za špatnou odpověď na uživatelský dotaz složený z klíčových slov. Tím pádem nás pak zařazují mezi poslední odkazy, z nichž se k nám téměř nikdo neproklikne a nenakoupí.
Nechte si bezplatně proklepnout odkazy
Uvažujeme-li o SEO, dotkne se budoucí optimalizace i našeho odkazového profilu. Díky webové analytice se zdarma dozvíme, v jakém stavu jsou naše interní linky. Tyto vnitřní spojky jsou užitečné z hlediska orientace potenciálních zákazníků a stejně tak vyhovují i strojům. Přestože weby s kvalitními vnitřními odkazy dostávají více frekventované umístění ve vyhledávačích, extrémně často je majitelé stránek podceňují.
Častým kamenem úrazu bývají i zanedbané vnější linky. Experti na SEO – optimalizaci nám zdarma zrevidují jejich množství a kvalitu. Podle toho pak doplní různé chybějící registrace odkazů v online katalozích a pokusí se najít vhodné portály k publikování našich PR článků s odkazy vedoucími na domovské www. Správná tvorba husté odkazové sítě se pozná na lepších konverzních poměrech a přílivu nových zájemců.
Tím jsme vyčerpali nejčastější příčiny nízké návštěvnosti webů, která se negativně podepisuje na jejich rentabilitě. Vidíme, jak komplexní SEO – optimalizací dokáží profesionálové přilákat až o stovky procent potenciálních zákazníků více. Máte-li zájem, rádi vám vypracujeme audit www zdarma. Poté s vámi nezávazně konzultujeme vady a nabídneme strategický postup jejich odstranění. Stačí nám poslat zprávu přes komentáře a my se postaráme, aby vaše internetová prezentace oslovovala cílové skupiny až s 90% účinností.